Untitled Document

YORUMLAR

Sadettin KORKUT
Naksan Plastik A.Ş. Genel Müdürü/ Ambalaj Sanayicileri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Avrasya Ambalaj Fuarı, ASD ve Tüyap’ın işbirliğinde ilk yılından bu yana güçlenerek bugünlere geldi. Ambalaj sektörü ile paralel olarak gelişimini sürdüren Avrasya Ambalaj Fuarı’nın önemi bizim için çok büyük.

Fuarın sektörlere göre ihtisaslaşmasını ziyaretçilerin aradıkları ürünlere kolay ulaşması açısından çok faydalı buluyoruz.

18 yıldır TÜYAP ile işbirliği içinde gerçekleştirdiğimiz Avrasya Ambalaj Fuarı’nı tercih etmemizin en büyük nedenlerinden biri TÜYAP markasına olan güvenimiz. Bunun yanında fuar alanı, fuarın tanıtımı için yapılan çalışmalar, fuarın bütün sektörü kapsayan geniş çerçevesi, yurtiçi ve dışından ziyaretçi oranları da diğer etkenler arasında yer alıyor.

Avrasya Ambalaj Fuarı, başta ASD olmak üzere sektörün bütün derneklerini tek bir çatı altında toplaması ile gerçekten de önemli bir örnek. Bu birliktelik hem Fuar’ın kapsamını genişletiyor, hem de ziyaretçi sayılarına yansıyor. Katılımcılar için de ziyaretçiler için de bulunmaz bir platform yaratılıyor.  Dolayısıyla her türlü ambalajın potansiyel kullanıcılarının ilgisini çekiyor.  Fuarımıza gelen bir ziyaretçi ambalajla ilgili her türlü çözümü bulabiliyor.



Yavuz EROĞLU
SEM PLASTİK A.Ş.
Öncelikle Avrasya Fuarı, sektörün en önemli fuarlarından biri. Yurtiçinde sektörün tartışmasız en büyüğü. Katılımcı profili günden güne büyüyen ve rafine hale gelen bir fuar.

Firmaların sektör gruplarına göre salonlarda ayrılması, fuar ziyaretçilerine aradıkları mal ve hizmeti bulmada kolaylık getirecektir. Fuar ziyaretçisine yapılacak her kolaylık, ziyaretçi sayısını ve memnuniyetini arttıracağından, katılımcılara iş olarak dönecektir.

Fuarın ilk yapıldığı tarihten beri bir katılımcısı olarak, fuara katılımımızla verdiğimiz desteğin, karşılığını aldığımızı düşündüğümüz için katılıma devam ediyoruz.


Aydın OKAY
Can Hassas Kağıt Yönetim Kurulu Başkanı/ Etiket Sanayicileri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı
Benim içinde bulunduğum Etiket sektörü Ambalaj dünyasının en büyük sektörü olmamakla birlikte bana göre en önemli sektörüdür.  Çünkü hiçbir ürün rafa etiketsiz çıkamaz. Ve ürünün kimliğidir. Bu nedenle Ambalaj fuarına katılmak bizim için gereklidir.

Ambalaj Dünyası Tüyap ile birlikte bu fuarı her geçen gün daha olumlu bir yöne doğru götürmektedir. Belki kısa bir süre sonra bu fuar ilk iki fuardan biri olabilir.



Mete Buyurgan
Hobi Kozmetik CEO
 “Private Label üreticileri İstanbul Private Label Industry Özel Markalı Ürünler Fuarı’na katılarak eş zamanlı düzenlenen FOODist Fuarı’nın yarattığı sinerjiden büyük fayda sağlayacaklardır”
Türkiye’den bütün dünya ülkelerine kısa zamanda ürün gönderebildiklerini belirten BUYURGAN, fuarın ihracat ve üreticilerin emeklerinin karşılığını  alması anlamında önemli katkılar sunacağını belirtti.



Gökmen ARAS
Nitrocare – Gökler A.Ş.
2008 Yılından bu yana Katılım Alanımızı büyüterek katılım yaptığımız Ekspomed Fuarı sektörün Türkiye’deki en büyük fuarı. Bu fuarda olmaktan dolayı mutluyuz. Sektördeki gelişmeleri ve rakip faaliyetleri daha da yakından takip edebilmek ve her yıl yenilediğimiz ürünlerimizi iç ve dış piyasaya tanıtabilmek adına bu fuara katılım gösteriyoruz. Özellikle Tüyap’ın ziyaretçi kitlesini şansa bırakmaması, doğru ziyaretçiler adına çalışma yapması fuarın en büyük artılarından. Gelecek yıllarda Yurtdışı Ziyaretçi sayısı ve Yurtdışı Katılımcı firma sayısının artması sağlanabilirse, Ekspomed Bölge’de Arab Health’in en büyük rakibi olacaktır. Tüyap Fuarın gelişimi konusunda sürekli pazarda olan Katılımcı firmalar ile daha çok bir araya gelirse fuara büyük katkı sağlanır.



Uğur Mumay
Beta Medikal Genel Müdür
Ekspomed 2012 Fuarının son derece verimli olduğunu söyleyebilirim.Özellikle bayilerimiz ve müşterilerimizle buluşma fırsatı yakaladık.Bunun yanı sıra ürünlerimizi daha fazla kullanıcıya anlatma fırsatımız oldu.Fuar sonrasında birçok teklif ve işbirliği olanağı yakaladık.Önümüzdeki günlerde fuarın,satışlarımıza positif yansımalarını göreceğimizi düşünüyorum.



Sedat Başaran
Variteks Satış ve Pazarlama Müdürü
Vatireks Başarılı bir Fuar Geçirdi. Müşterilerimizle buluşma imkanı bulduk ve yeni ürünlerimizi ve yakın gelecekle ilgili planlarımız hakkında bilgi verdik.Bu fuarı ziyaret eden, yurtdışı müşterilerimiz de vardı. Fuarın direkt etkisi sorulacak olursa, tabi ki yeni bağlantılarımız oldu.



Ebru Eryaşar ERSOY
Ekip Tıbbi Malzeme Finans Müdürü
Gerek yurtiçi gerek yurtdışı tanıtımlarının başarı ile yapıldığı EKSPOMED 2012 Fuarı’na katılım beklentilerimizin üstünde olmuştur.



Ali ERYAŞAR
Armor Ortopedi Pazarlama Müdürü

Tüyap Fuar ve Kongre Merkezinde yapılan EKSPOMED 2012 Fuarı’nda ülkemizin çeşitli yerlerinden gelen firma, eczane ve hastane yetkililerinden aldığımız olumlu yaklaşımlar artık Türkiye piyasasında bir Armor ortopedi gerçeği olduğunun ilk sinyalleridir.


 

 
  Her Hakkı Saklıdır. 2017 Reed Tüyap Fuarcılık A.Ş.
Gizlilik Politikası |Kişisel Verilerin Korunması |İletişim |